tiistaina, lokakuuta 05, 2004

Kaikki raitistuu.

kaikki raitistuu
nuoruus hiljalleen katoaa
kaikki raitistuu
koittaa elämän pelastaa
kaikki raitistuu
löytää paremman maailman
kaikki raitistuu
minä en

sairaassa maailmassa ollaan sekaisin
tervettä paikkaa mä etsin vieläkin - vaikka väkisin
jos olet puolellani niin olet minua vastaan
kohtalotoverini mä nostan maljan nostan toisen

kaikki raitistuu
nuoruus hiljalleen katoaa
kaikki raitistuu
koittaa elämän pelastaa
kaikki raitistuu
löytää paremman maailman
kaikki raitistuu
minä en

jos olet puolellani
niin olet minua vastaan
kohtalontoverini
mä nostan maljan nostan toisen nostan kohta kolmannenkin

kaikki raitistuu
nuoruus hiljalleen katoaa
kaikki raitistuu
koittaa elämän pelastaa
kaikki raitistuu
löytää paremman maailman
kaikki raitistuu
minä en

-- Ismo Alanko Säätiö: Minä ja pojat / Kaikki raitistuu


Ismolla on nerokkaita lyriikoita jälleen kerran - itse ilmiöhän lienee tuttu kaikille, jotka ovat joskus katselleet vierestä läheisten ihmisten elämää (ja sen viemistä eteenpäin).

Miksikö tällainen postaus? Joskus tuntuu tältäkin...

Ei kommentteja: