Vika on Elisan päässä.
Voi vittu sanon minä.
Oletteko koskaan joutuneet tekemisiin internet -yhteyden teille kotskaan tarjoavien tahojen kanssa?
Minä olen.
Meillä kuuluu vuokraan verraton HomePna -yhteys (, joka on viime aikoina tökkinyt pahemman kerran, mutta se on jo eri tarina).
Niin juu. Itse asiaan.
Viime keskiviikkona tulin takaisin seminaarista, käynnistin koneen, yritin oheiseen itternettiin sähköpostia lukemaan.
Ei toimi.
Noh, ei se mitään. Ehtiihän sitä huomennakin.
Torstaina yritin oheiseen internettiin illalla. Ei toimi. Alkoi vituttamaan.
Perjantaina yritin oheiseen internettiin. Ei toiminut. Vitutti jo kohtuullisen kovasti. Etsin palveluntarjoajan vikanumeroa, löysin. Yritin soittaa. Ovat paikalla vain kello 17 asti (kellon ollessa tietenkin vain vähän yli viisi).
Lauantaina vitutti kun intternetti ei toiminut.
Sunnuntaina klo 6.30 työpaikalla karttoja tulostamassa netistä, koska kotona ei toimi yhteys ja määränpää Helsingissä ei ole aivan selvillä.
Vituttaa kuin pientä oravaa.
Maanantai-aamuna raahaudun palveluntarjoajan pakeille. Kappas, avaavat vasta kymmeneltä!
Onneksi kello on varttia vaille.
Sisäänkin pääsee sitten jopa jo vähän ennen kymppiä. Sisällä osanottavan oloinen kaveri kuuntelee huolen, lupaa ilmoittaa asiakkaille ja selittää että vika on runkoverkossa.
Selvä, homma ok. Luvataan korjata keskiviikkoon mennessä.
Maanantai-iltana toiveikas Ameeba yrittää nettiin. Ei toimi.
Mitään ilmoitusta palveluntarjoajalta ei ole kuulunut eikä näkynyt.
Tiistai-iltana toiveikas Ameeba yrittää nettiin. Ei toimi.
Keskiviikkoiltana toiveikas Ameeba yrittää nettiin. Ei toimi. Vituttaa jo tosissaan ja paljon. Vikailmoitusta tai lappua alakerran ilmoitustaululle ei ole kuulunut eikä näkynyt.
Torstai-iltana toiveikas Ameeba yrittää nettiin. Ei toimi. Vituttaa jo aivan saatanasti.
Perjantaiaamuna vituttaa niin paljon, että Ameeba soittaa vuokranantajalle. Tekevät parhaansa, mutta nettiasioita hoitava ihminen on "yllättäen" lomalla.
Vitttuuntunut Ameeba soittaa palvelutarjoajalle.
piip - piip - piip
Kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja.
Voi kerpele.
Noin kaksi soittoa myöhemmin joku on oikeasti vaivautunut paikalle. Vika on kuulemma tiedossa ja sitä korjataan.
Mutta!
Vika on Elisan päässä ja he eivät voi tehdä asialle mitään, koska eivät voi hoputtaa Elisaa.
Arvatkaa vaan kiinnostaako allekirjoittanutta kenen päässä se vika on?
No ei.
Asiakaspalvelija kuulemma ymmärtää että ottaa päähän kun ei ole puoleentoista viikkoon päässyt nettiin kotoa. Mutta ei kuulemma voi tehdä asialle mitään.
Arvatkaa vaan kiinnostaako allekirjoittanutta? No ei enää tässä kohtaa.
Kuulemma ilmoittavat vioista aina tekstiviestillä asiakkaille. Niinpä niin.
Ei ainakaan tälle asiakkaalle.
Yrittävät kuulemma tehdä parhaansa.
Niin varmaan niin.
Ymmärrys loppui jossain siellä keskiviikkon korvilla.
Jaa että mistä firmasta on kyse?
Enpä tiedä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti