torstaina, maaliskuuta 27, 2008

Politiikkaa.

Siinä minä olin, neuvotteluhuoneessa. Vanhempi sovelluskehittäjä ja toimeni edellinen hoitaja oli juuri käyttänyt minua keppihevosenaan, päästäkseen tasoihin erään toisen yrityksen työntekijän kanssa.

Miksi?

Koska vanhempi sovelluskehittäjä oli hoitanut aikaisemmin myös tämän toisen työntekijän työtä. Kohtuullisen kehnolla menestyksellä, siis.

Siinä oli myös yrityksen toimitusjohtaja, joka ei ollut tyytyväinen vanhemman sovelluskehittäjän työhön asiakasrajapinnassa. Ei halunnut sanoa asiaa suoraan, vaan käytti nuorempaa projektipäällikköä osoittamaan asian.

Ja minähän olen se nuorempi projektipäällikkö.

Ken tietoa lisää, tuskaa lisää.

Olen ollut mukana liian monessa asiassa ja saanut tietää liian paljon asioista kulissien takana.

Miksi kulissien edessä tapahtuva ei riitä?

Olisi huomattavasti paljon helpompaa.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

No mitäs vittuu, sanotaa suoraan päin naamaa niin ei jää verhoja minnekään, eikä keitään, jotka ylpeilisivät tällaisilla itsestäänselvyyksillä. Samalla voisi nostaa kissan pöydälle ja kepinheiluttaja olisi voinut myöntää avoimesti virheensä ja vihanpidon sijaan kuluttaa energiaansa kouluttautumiseen.