maanantaina, helmikuuta 21, 2005

Past is past is past

Matkalla tarjosi päivän meemin.

Menneisyys on hieno asia.
Voisikohan sen poistaa jollain?

10 vuotta sitten minä...
1. Suunnittelin lukio-opintojani.
2. Harjoittelin tavoitteellisesti.
3. Olin idealisti.

5 vuotta sitten minä...
1. Olin juuri aloittanut opintoni silloisella korkeakoululla.
2. Muutin ensimmäiseen omaan asuntooni.
3. Opettelin elämään reservissä.

3 vuotta sitten minä...
1. Olin eronnut silloisesta elämäni rakkaudesta ja totuttelin elämään yksin.
2. Suunnittelin hyvien ystävieni kanssa erään rullaluisteluseuran tulevaisuutta.
3. Olin jo kyyninen.

1 vuosi sitten minä...
1. Puuhasin lähtöä vaihtoon.
2. Kävelin junaratojen välissä
3. Yritin toipua.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen opiskellut.
2. Olen harjoitellut enemmän kuin vuosiin.
3. Osallistuin viimeistä kertaa akateemiseen MM-kyykkään.

Eilen minä...
1. Juoksin vajaan tunnin lenkin.
2. Olin kuolemanväsynyt.
3. Menin rikki.

Tänään minä...
1. Yritin selvitä päivästä.
2. Pidin harjoitukset vaihtelevalla menestyksellä.
3. Pelasin koomassa tietokoneella koko illan.

Huomenna minä...
1. Pidän harjoitukset paremmalla menestyksellä.
2. Lepään.
3. Teen töitä.

Asiat eivät mene koskaan helposti.

Ei kommentteja: